Rəqamsal Marketinq
Təlim haqqında
Azərbaycanda təxminən 2.7 milyon internet istifadəçisi var və bu say hər keçən il artmaqda davam edir. Günümüzün ən çox tələb olunan sahələrindən biri olan Rəqəmsal Marketinq, növbəti 10 il ərzində əhəmiyyətini artırmaqda davam edəcəkdir. Bu sahədə uğurlu kadır və peşəkar mütəxəssis olmaq üçün doğru təcrübə və praktik təhsil almaq çox önəm kəsb edir.
Təklif etdiyimiz təlim proqramı rəqəmsal marketinq və onlayn reklam sahəsində yüksək bacarıqlı mütəxəssislər yetişdirmək məqsədi ilə tərtib olunmuşdur. Bu proqramının əsas üstün tərəflərindən biri təlim prosesinin nəzəri biliklər ilə yanaşı daha çox praktik tədrisə əsaslanmasıdır. Proqramın digər üstünlüyü isə sizlərə Rəqamsal Marketinq sektorunda uğurlu karyera yolu izləməyə və potensial namizəd olmağa dətkək olan bacarıq və təcrübəni qazandırmağıdır.
Təlim proqramı günümüzün ehtiyaclarına, rəqəmsal marketinq mütəxəssislərinin tövsiyələrinə əsasən hazırlanmışdır. Bu proqram sizlərə marketinq strategiyası yaratmaq, SMM, SEO, Google Ads və Google Analytics, və hədəfləmə kimi əsas bilik və bacarıqları öyrətməyə yönəlmişdir.
Nə öyrənəcəksiniz?

Proqram kimlər üçün nəzərdə tutulub?
Sosial media, e-ticarət, marketinq və rəqamsal sahələr ilə maraqlanan, karyeralarını Rəqamsal Marketinq üzrə peşəkar mütəxəssis olaraq qurmaq istəyən şəxslər iştirak edə bilər. Rəqamsal marketinqdə karyeraya yeni başlayanlar da bu təlim proqramızdan faydalana bilərlər.
Qeydiyyat mərhələsi

İlkin müraciət

Mütəxəssis ilə görüş

Qeydiyyat forması

Təlimə başlamaq
Proqramdan nə əldə edəcəksiniz?
Karyera üstünlüyü
Yeni bacarıqlar
Sertifikat

Təlimçilər

Aysel Rasif Əkbər

Şəhla Orucova

Vuqar Bünyatzadə
Təlim proqramı
Aşağıda qeyd edilən təlim proqramından bəzi modullar ilə tanış ola bilərsiniz. Daha ətraflı məlumat üçün bizə müraciət edin.
-
Modul 1. Digital Marketing: Introduction
· What is digital marketing?
· Understanding Digital Marketing Process
· Digital Marketing Principles: ConceptsThe Buyer’s Journey and Functions
· Digital Channels
· Developing Objectives: Planning Stage Considerations and S.M.A.R.T Objectives
· Digital Research: Target audience, Competitive, Industry Trend, Cultural
· Segmentation and Consumer Profile
· 360 Marketing Campaign
· PROPEL Model
- Modul 2: Content Marketing
- Modul 3: Social Media Marketing
- Modul 4: Google Analytics
- Modul 5: Search Engine Optimization (SEO)
- .........
- CAREER DAY
Proqramın üstünlükləri

Xüsusi təlim proqramı

Təcrübə imkanı
Proqramı uğurla bitirmiş məzunlar G&I Consulting Group tərəfindən tərcübə keçmə məqsədi ilə müvafiq şirkətlərə yönəldilir.

İnteraktiv yanaşma
Praktik tədris və real keys əsasında hazırlanmış təlim proqramı interaktiv tədris yanaşması ilə birgə sizləri mövzuları tam dərindən anlamağa kömək edir.